GALERI: Honda CBR250RR – Gambar keseluruhan

Penghujung Julai lalu, Indonesia menjadi negara pertama diseluruh dunia yang menyaksikan pelancaran model Honda CBR250RR untuk pasaran di sana. Berikut adalah gambar dan paparan menyeluruh segenap sudut motosikal berkenaan.

Jentera dua roda yang dinanti-nantikan itu diumum akan menggantikan model terdahulu, Honda CBR250R. Dilengkapi dengan enjin 249.7 cc selari berkembar, lapan injap, sejukan cecair dengan sistem suntikan minyak PGM-FI. Ia juga dilengkapi dengan ciri ride-by-wire, yang pertama bagi motosikal Honda dalam kelas berkenaan. Indonesia menjadi pasaran pertama dunia yang menerima motosikal ini, bakal diikuti oleh Jepun selepas ini.

Di sana, ia ditawarkan dalam dua varian; dengan ABS dan tanpa ABS, di dalam tiga pilihan warna – Racing Red, Anchor Grey Metallic dan Matte Gunpowder Metallic. Model dengan ABS dijual pada harga bermula 69-71 juta Rupiah (sekitar RM21,500) manaka model tanpa ABS pula pada harga 63-68 juta Rupiah (sekitar RM19,500).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required