Proton Persona 2016 – Ikuti siaran langsung majlis pelancaran rasminya esok, mula pada jam 11.45 pagi

Ini bukan lagi rahsia; Proton akan memperkenalkan Persona 2016 secara rasmi esok, dan kami akan bawakan siaran secara langsung pelancaran berkenaan menerusi saluran Youtube kepada anda, pada jam 11.45 pagi.

Sebelum pelancarannya, sebahagian maklumat berkaitan model baharu bagi segmen B oleh Proton ini sudah kami laporkan. Antaranya, ia akan meninggalkan enjin Campro 1.6 liter dan beralih kepada enjin petrol 1.6 liter dengan teknologi VVT. Selain itu, transmisi CVT yang melengkapinya juga kini bertambah senyap, lancar dan responsif. Laporan tanggapan awal dari sesi pandu uji yang dilakukan di litar ujian Proton boleh dibaca di sini.

Proton Persona-03 BM

Selaini tu, Proton Persona 2016 akan ditawarkan di dalam empat varian utama, iaitu Standard, Executive, Premium dan Premium SE. Setiap varian ini melibatkan penawaran yang berbeza-beza. Bagi mendapatkan gambaran yang lebih jelas berkaitan dengan plilihan dan penawaran spesifikasi setiap satu daripadanya, ia boleh di capai di sini.

Selebihnya, jangan lupa untuk mengikuti siaran secara langsung bersama kami, pada jam 11.45 padi esok untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan Proton Persona 2016.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required