VIDEO: Honda CR-V, selebriti dalam iklan Super Bowl

Untuk Super Bowl LI yang akan datang, Honda bakal menayangkan iklan komersial baharu berjudul ‘Yearbooks’, bagi memperingatkan penonton tentang “The Power of Dreams”.

Iklan berdurasi 60 saat ini turut menampilkan kehidupan awal selebriti termasuk Amy Adams, Steve Carell, Viola Davis, Missy Elliott, Tina Fey, Earvin “Magic” Johnson, Jimmy Kimmel, Stan Lee dan Robert Redford, iaitu sebelum nama mereka dikenali ramai.

Setiap selebriti turut menggunakan suara mereka sendiri dengan menceritakan kejayaan mereka, seperti yang anda boleh dengar menerusi klip video ini. Malahan ia juga boleh dijadikan sebagai motivasi bagi kita yang inginkan mencapai impian seperti mana yang kita harapkan.

Malahan kejayaan ini turut dikongsikan oleh salah satu model Honda iaitu CR-V. Sejak ia dipasarkan di Amerika Syarikat pada tahun 1997, CR-V menjadi SUV terlaris di sana. Model serba baharunya iaitu daripada generasi ke-lima juga telah diperkenalkan. Ia hadir dengan penampilan yang lebih menonjol, matang sekali gus lebih premium.

VIDEO: Honda CR-V, selebriti dalam iklan Super Bowl

“Sejak diperkenalkan pada tahun 1997, CR-V telah menetapkan standard bagi penjimatan, praktikaliti dan keseronokan pemanduan, sekali gus menjadi kegemaran pada pelanggan serta berjaya menerima pengiktirafan sebagai SUV terlaris di Amerika hampir dua dekad lalu,” ujar Susie Rossick, penolong timbalan presiden Honda Auto Marketing.

Katanya lagi, bagi meraikan model serba baharu, CR-V generasi ke-lima, pihaknya mahu berkongsi cerita yang penuh inspirasi buat kehidupan yang lebih bermakna berkenaan The Power of Dreams.

Di USA, CR-V ditawarkan dengan dua enjin petrol iaitu 2.4 liter DOHC i-VTEC empat-silinder dan 1.5 liter pengecas turbo empat-silinder. Kedua-dua enjin turut dipadankan dengan CVT, dan ditawarkan sama ada dengan pacuan dua- atau empat-roda. Malah SUV ini juga menerima banyak pembaharuan termasuk lebih banyak elemen keselamatan dan bantuan pemanduan.

GALERI: Honda CR-V 2017 (spesifikasi USA)

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required