Nissan March Bose Personal Edition tampil di Geneva

Nissan March Bose Personal Edition tampil di Geneva

Nissan unveils premium new Micra BOSE® Personal® Edition at Geneva Motor Show

Nissan telah menghasilkan edisi istimewa bagi Nissan March (atau Micra di Eropah), digelar Micra Bose Personal Edition, diperkenalkan pada Geneva Motor Show yang kini sedang belangsung. Hanya 3,000 unit dihasilkan, edisi istimewa ini dibina berasaskan varian tertinggi Tekna.

Seperti yang tertera pada namanya, model istimewa ini dihasilkan dengan kerjasama pembuat sistem audio ternama, Bose, dan diberikan pelbagai perlalatan premium dari jenama berkenaan.

Pada bahagian dalaman, Micra ini diberikan sistem audio Bose Personal dengan enam pembesar suara, yang juga sebenarnya ciri standard untuk varian Tekna. Ia menampilkan dua pembesar suara Bose UltraNearfield yang dibina di dalam perehat kepala tempat duduk pemandu.

Pemadanan sedemikian membolehkan pengalaman mendengar yang lebih mendalam, yang turut boleh dilaras mengikut kemahuan pemandu menerusi kawalan Bose PersonalSpace yang disepadukan pada tetapan infotaimen.

Bagi membezakan model istimewa ini dengan March biasa, bahagian luaran model berkenaan diberikan dua warna pilihan iaitu Enigma Black atau Gunmetal Grey, kedua-duanya diberikan serlahan warna Energy Orange pada bampar, pintu, cermin sisi dan juga pada rim aloi 17-inci kereta ini.

Pembeli boleh memilih untuk mendapatkan model Micra Bose Personal Edition ini sama ada dengan versi 900 cc tiga-silinder petrol turbo berkuasa 90 PS, ataupun versi 1.5 liter turbo diesel yang juga berkuasa 90 PS. Ciri lain seperti lampu hadapan LED, sistem kunci pintar Nissan, Safety Pack, dan juga pemanas kerusi hadapan turut diberikan secara standard.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required