Volvo XC90 2017 – perincian aksesori dan pakej terkini

Volvo XC90 2017 – perincian aksesori dan pakej terkini

Dalam keadaan standardnya, terutama sekali varian T8 Twin Engine, Volvo XC90 sememangnya adalah sebuah kenderaan yang menarik. Namun, bagi sesetengah orang, mereka mungkin mahukan perincian yang tersendiri. Oleh itu, Volvo Car Malaysia telah menawarkan pelbagai pakej aksesori untuk SUV yang berkuasa 407 hp/ 640 Nm, dijual pada harga bermula RM403,888 ini.

XC90 yang boleh anda lihat dalam gambar ini mendapat Oden Package, berharga RM20,888 dan ia termasuk sepasang rim 22 inci dan tayar Pirelli. Versi Silver Alloy bagi rekaan rim yang sama dijual pada harga RM26,078. Turut ditawarkan adalah rel bumbung pada harga RM1,455, pelindung bampar berharga RM663, perisian navigasi Sensus pada RM7,072, pemain media dengan skrin tujuh inci pada RM5,315 dan plet tepi pintu berlampu pada RM2,605.

Terdapat juga pakej lain yang ditawarkan untuk Volvo XC90 ini. Kit penggayaan luar Hermod boleh didapati dalam dua kombinasi yang dinamakan sebagai Package 1 dan Package 2, manakala harga pula masing-masing adalah RM19,799 dan RM33,179.

Dalam Package 1 Hermod, barangan yang diberi adalah termasuk skid plate untuk bampar belakang, hiasan muncung ekzos, perisian alat bantu letak kenderaan, pengesan pergerakan kaki untuk membuka pintu but belakang, hiasan pada rangka dan running board siap dengan lampu. Dalam Package 2 Hermod pula, selain barang yang disebutkan dalam Package 1 tadi, pembeli juga akan menerima rim 22 inci Oden Pack berwarna Tech Black matte.

Pakej seterusnya yang ditawarkan adalah Thor Package, pada harga RM25,999, yang seperti juga Hermod Package, terdiri daripada hiasan pada rangka depan, running board dengan lampu, skid plate pada bampar belakang, perisian alat bantu letak kenderaan dan pengesan pergerakan kaki untuk membuka pintu but belakang. Walaubagaimanapun, pakej ini mempunyai penggayaan yang unik, hasil barangan seperti spoiler bawah sama warna dengan badan, siap dengan skid plate stainless steel, serta gril bawah berwarna hitam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required