Sebagai salah satu usaha untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan servis, pengeluar motosikal nasional, Modenas, telahpun mengadakan tinjauan terhadap pemilikan oleh penunggang-penunggang yang menggunakan motosikal jenama tersebut. Tinjauan berkenaan telah dijalankan di kompleks ibu pejabat EON, Glenmerie, Shah Alam, dan lebih dari 60 orang pemilik Modenas hadir ke acara tersebut.

Acara yang disediakan dengan pelbagai aktiviti lain dan juga makan malam berkenaan turut disertai oleh dua orang wakil dari Bajaj, iaitu rakan pengeluaran strategik Modenas. Sebahagian dari tinjauan berkenaan adalah sebagai salah satu usaha Modenas untuk memahami apa yang dimahukan pelanggan ketika membeli motosikal, dan juga karekter pada segmen street bike.

Modenas turut menjalankan pemeriksaan percuma terhadap motosikal-motosikal keluarannya pada acara berkenaan, dan menyampaikan mesej jelas berkenaan kepentingan penyelengaraan berkala. Modenas kini sedang dalam kempen intensif bagi mendapatkan semula bahagian pasarannya yang hilang dengan cara memberikan servis yang lebih baik kepada pelanggan, dan memperkenalkan model-model yang berpotensi seperti Modenas Pulsar RS200, NS200 dan V15 yang telah pun dilancarkan baru-baru ini.