BMW Excellence Club diperkenal di Malaysia – khas untuk pemilik 7 Series dengan pelbagai keistimewaan

BMW Excellence Club diperkenal di Malaysia – khas untuk pemilik 7 Series dengan pelbagai keistimewaan

Pemilik BMW 7 Series nampaknya akan menerima lebih lagi layanan istimewa apabila BMW Group Malaysia memperkenalkan BMW Excellence Club, iaitu sebuah program keahlian dan kesetiaan pelanggan untuk pemilik baru dan sedia ada model 7 Series G12.

Dalam program ini, pelbagai keistimewaan eksklusif diberikan, termsuk program pelayan khas, acara tertutup sendiri, servis letak kenderaan di beberapa lokasi utama di seluruh negara, keutamaan temu janji di tempat-tempat eksklusif dan akses kepada ruang rehat premium.

“Semasa kami memperkenalkan BMW 7 Series Hybrid dengan eDrive Technology awal tahun ini, kami telah berkongsi idea ‘Puncak Kehidupan Mewah,'” kata pengarah urusan BMW Group Malaysia, Han Sang Yun. “Idea ini berkisar tentang menikmati pengalaman dunia eksklusif dengan kemewahan moden yang boleh disesuaikan dan difokuskan kepada inovasi dan kecanggihan berkaitan ‘Kepuasan Pemanduan Sebenar.’

BMW Excellence Club diperkenal di Malaysia – khas untuk pemilik 7 Series dengan pelbagai keistimewaan

Syarikat ini menyatakan telah menganjurkan beberapa acara unik baru-baru ini, termasuk menerbangkan tujuh pasangan menggunakan helikopter waktu senja di atas Kuala Lumpur untuk menikmati pengalaman unik di Mono Kuala Lumpur, serta satu acara lain bersama Hugo Boss.

“Program BMW Excellence Club melengkapi dan menjadi tanda aras baru bagi program BMW White Card dan MINI Black Card yang diperkenalkan untuk pemilik BMW dan MINI,” tambah Han yang turut memberitahu acara-acara selanjutnya akan diumumkan kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required