Tokyo 2017: Honda NeuV Concept hadir dengan ciri pembuatan pintar serta teknologi pemanduan auto

Tokyo 2017: Honda NeuV Concept hadir dengan ciri pembuatan pintar serta teknologi pemanduan auto

Selain Honda Sports EV Concept yang menjadi tarikan utama bagi barisan model konsep EV buatan Honda, jenama ini turut menampilkan NueV Concept.

Menurut Honda, model konsep ini direka dengan objektif bagi memberikan bantuan kepada mereka yang memerlukan. NueV Concept ini dibangunkan dengan pembuatan pintar dan teknologi pemanduan automatik serta boleh mengesan perasaan tertekan pemandu menerusi ekspresi wajah dan/atau nada suara, sekaligus ‘menawarkan’ bantuan untuk keselamatan pemanduan.

Seperti mana model Sports EV Concept, Honda juga tidak mendedahkan sebarang perincian mengenai NeuV Concept ini. Walau bagaimana pun, Honda berkata, ia dicipta bagi kesesuaian gaya hidup masa kini dan mampu memberikan lebih keseronokan sewaktu pemanduan. Malahan ia juga akan mendemostrasikan bagaimana produk mobiliti mampu membantu manusia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required