Volkswagen Malaysia tawar diskaun sehingga RM18k, kad minyak dan Lego sempena Tahun Baharu Cina

Volkswagen Malaysia tawar diskaun sehingga RM18k, kad minyak dan Lego sempena Tahun Baharu Cina

Sempena dengan sambutan Tahun Baharu Cina (CNY) yang bakal disambut bulan hadapan, Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mengumumkan kempen “Leaders of the Pack” dengan menawarkan rebat dari RM3,000 hingga RM18,000 untuk kesemua barisan model Volkswagen di negara ini. Malahan semua varian bagi Passat B8 boleh didapati dengan kadar faedah serendah 0.88% setahun.

Juga, seperti mana yang pernah kami laporkan sebelum ini, semua pembelian mana-mana model Volkswagen yang didaftarkan mula 1 Januari 2018, ditawarkan dengan program penyelenggaraan percuma selama tiga tahun atau 45,000 km (mana-mana tiba dahulu). Program ini merangkumi semua kos penyelenggaraan sebagaimana yang diperlukan dalam servis berkala. Namun ia tidak melibatkan alat-alat ganti lusuh seperti cakera brek, pad brek, penggilap cermin dan mentol lampu. Pemilik kenderaan juga perlu mematuhi jadual penyelenggaraan di pusat servis sah Volkswagen atau berisiko jaminannya terbatal.


Klik untuk besarkan

Bagi mereka yang menempah dan mendaftar mana-mana model Volkswagen sebelum 28 Februari 2018, juga bakal menerima kad petrol ‘Liquid Gold’ percuma bernilai RM1,188, yang bersamaan dengan lebih daripada 10,000 kilometer perjalanan, dakwa VPCM. Selain itu, bagi 250 pelanggan pertama yang menempah dan mendaftar model Volkswagen mereka pada tarikh berkenaan juga bakal menerima LEGO Volkswagen T1 Camper Van edisi terhad.

Untuk melayakkan anda menerima promosi dan ganjaran ini, semua kenderaan harus ditempah antara tempoh promosi dan ia juga tertakluk pada terma dan syarat, dan sehingga stok masih ada.

Untuk perincian penuh bagi setiap model Volkswagen di Malaysia, sila layari CarBase.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required