Triumph Speed Triple 2018 – teaser kedua banyak aksi

Minggu lepas, Triumph telah mengeluarkan satu video teaser model naked baru. Walaupun bentuk motosikal tersebut hanya ditunjuk samar-samar dan namanya tidak diberitahu, mereka yang sudah biasa dengan model Triumph pasti mengenalinya, iaitu Speed Triple. Minggu ini, satu lagi video teaser disiarkan di laman Youtube.

Memang benar ia adalah Speed Triple, iaitu sebuah model naked yang menggunakan enjin 1,050 cc, dan kali ini keseluruhan rupa motosikal dapat dilihat, menyaksikan ia kini nampak lebih moden, seperti ‘adiknya’ iaitu Street Triple 765.

Bukan setakat itu, Triumph juga menggunakan khidmat dua pelumba hebat, iaitu juara dunia tujuh kali, Carl Fogarty, dan juara Isle of Man TT dua kali, Gary Johnson untuk melakukan pelbagai aksi menggunakan Speed Triple baru ini sepanjang video selama hampir dua minit ini.

Di akhir video ini, Triumph menyatakan motosikal ini akan didedahkan pada 5 Februari, namun pembaharuannya masih belum diberitahu. Jangkaannya, bahagian enjin semestinya akan dikemas kini, manakala bahagian lain mungkin juga diperelok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required