Honda Jazz X-Road – pakej penggayaan crossover

Honda Jazz X-Road – pakej penggayaan <em>crossover</em>

Katakanlah anda mahukan sebuah crossover, tapi tidak mahu pergi kepada model yang besar seperti HR-V, dan lebih gemarkan saiz dan bentuk Jazz. Di Eropah, pilihan khas sebegitu ada disediakan, iaitu melalui pakej Jazz X-Road. Walaubagaimanapun, ia cumalah pakej penggayaan, dan kemampuan kenderaan tidak diubah langsung.

Penambahan yang diberi melalui pakej ini adalah skid plate berwarna perak di depan dan belakang, side skirt, tambahan panel tepi lengkuk roda yang lebih tebal dan jalur pelindung tepi pintu – kesemuanya menggunakan plastik warna hitam untuk menghasilkan penampilan seperti sebuah kereta yang boleh dibawa offroad. Di dalam juga terdapat alas kaki yang tertulis X-Road.

Untuk asasnya, ia masih adalah Jazz yang sama, iaitu di Eropah, ia dijual dengan enjin petrol empat silinder 1.3 liter i-VTEC berkuasa 102 PS dan 123 Nm, bersama pilihan transmisi manual enam kelajuan ataupun CVT. Fungsi City-Brake Active System (CTBA) juga diberikan secara standard.

GALERI: Honda Jazz pasaran Eropah

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required