Subaru Forester 2019 – imej dalam majalah terbocor

Subaru Forester 2019 – imej dalam majalah terbocor

Subaru Forester 2019, iaitu model generasi kelima akan membuat penampilan pertama semasa pameran New York International Auto Show (NYIAS) hujung bulan ini. Walaubagaimanapun, sekarang ini susah untuk merahsiakan rupanya, dan ia telah bocor di internet.

Gambar ini disiarkan oleh Allcarnews, dan nampaknya seperti datang daripada cetakan majalah yang di tengahnya mempunyai lipatan besar. Jadi, apa yang boleh dilihat adalah rupa hadapan dan belakangnya sahaja.

Tidak banyak perbezaan rekaan yang boleh dilihat jika dibandingkan dengan Forester generasi keempat, tetapi model baru ini didapati ada menggunakan beberapa elemen daripada Viziv Future Concept, iaitu bamparnya lebih melengkung. Terdapat juga rekaan gril dan lampu baru, serta kemasan pada lengkuk tayar yang lebih kontras.

Subaru Forester 2019 – imej dalam majalah terbocor

Bahagian belakang masih lagi menggunakan lampu berbentuk C seperti Forester sekarang, tetapi keseluruhan unit tersebut kelihatan lebih kecil dan bentuknya nampak lebih dinamik. Di tengah terdapat jalur krom yang menyambungkan lampu kiri dan kanan.

Tiada gambar bahagian dalam atau perincian teknikal yang boleh didapati, tetapi untuk enjin, kami menjangkakan tidak banyak perubahan dan masih dikuasakan oleh enjin empat silinder Boxer (termasuk hibrid), CVT dan sistem pacuan Symmetrical All Wheel Drive.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required