Pengedar Proton kunjungi pusat 4S Geely di Shanghai

Pengedar Proton kunjungi pusat 4S Geely di Shanghai

Sejak beberapa bulan ini, sejumlah besar pengedar Proton telah menaik taraf rangkaian pengedaran masing-masing menjadi pusat 3S/4S sebagai persediaan bagi pelancaran model SUV pertama Proton. Untuk itu, para pengedar Proton yang terlibat telah dibawa ke Shanghai dalam lawatan ekslusif bagi mengenali Geely dengan lebih rapat lagi, termasuklah mengunjungi pusat 4S jenama itu di sana.

Para pengedar tersebut telah dialu-alukan kedatangan mereka ke cawangan Shanghai Jinxi Automobiles Sales and Service dan disambut oleh pengurus besarnya Xu Zhi Meng. Di samping perkongsingan pengalaman beliau mengendalikan cawangan terbabit dan berada dalam industri automotif di sana, Xu turut berkata Boyue merupakan model yang sangat diterima di negara berkenaan.

Terjual lebih 30,000 unit sebulan, jangka masa menunggu untuk SUV tersebut adalah sekitar enam bulan bagi pelanggan yang sanggup menunggunya. Sambutan ini dilihat sangat menggalakkan biarpun Geely boleh dikatakan baru dalam pasaran SUV.

Pada suke keempat tahun ini, rakyat Malaysia berpeluang memiliki SUV daripada Proton, yang dibangunkan berdasarkan model Boyue dengan kerjasama Volvo. Buat masa ini, apa yang kami dapat kongsikan ialah model segmen-C ini akan dilengkapi dengan elemen termasuk Brek Kecemasan Sendiri (AEB), kawalan kelajuan adaptif, bantuan kekal lorong aktif dan juga paparan pandangan sekeliling 360-darjah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required