Volkswagen Fest 2018 – 12 hingga 14 Okt di SCCC

Volkswagen Fest 2018 – 12 hingga 14 Okt di SCCC

Volkswagen Fest 2018 buat kali kedua bakal kembali dan akan diadakan pada 12 hingga 14 Oktober dari jam 10 pagi hingga tengah malam (hingga 10 malam untuk 14 Okt sahaja) di Setia City Convention Centre, Setia Alam. Dibawakan khas oleh Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM), ia bakal menyaksikan para peminat Volkswagen dari semua latar belakang meraikan kecintaan mereka terhadap jenama ini. Fokus utama festival pada tahun ini adalah pengenalan rangkaian model edisi khas serta Program Kesetiaan Pelanggan Volkswagen.

Selama tiga hari, para pengunjung berpeluang untuk memandu uji pelbagai model Volkswagen, menikmati rebat dan tawaran istimewa ke atas kereta baharu serta yang telah didaftarkan. Terdapat juga baucar petrol percuma bernilai RM3,000 ke atas kereta terpakai yang terpilih, selain “Starbuys” untuk model Vento yang ditawarkan pada harga serendah RM55,888 dan Golf GTI serendah RM188,888.

Bukan itu sahaja, mereka yang berminat untuk membeli kereta baharu Volkswagen boleh mengambil kesempatan di atas Skim Perlindungan Harga yang sedang berlangsung sekarang dan sah ke atas semua kereta yang didaftarkan sebelum 30 November ini. Selain itu, bagi memudahkan mereka yang ingin menjual kereta sedia ada untuk mendapatkan sebuah Volkswagen, terdapat perkhidmatan penilaian kenderaan secara percuma dan pemeriksaan pinjaman pantas oleh sebuah bank bagi membantu urusan permohonan pembiayaan sewa beli mereka.

Pemilik kenderaan Volkswagen yang mengunjungi festival boleh mendapatkan pemeriksaan 20 poin di gerai selepas jualan khas, yang turt menjalankan pelbagai aktiviti berkaitan khidmat pelanggan. Sebagai tambahan, Volkswagen akan menawarkan keahlian selepas jualan istimewa kepada 200 pemilik terawal yang kereta mereka berusia empat tahun dan ke atas.

Selain itu, pelbagai program menarik yang turut diadakan termasuk perhimpunan kereta-kereta Volkswagen, tayangan filem pada 12 Oktober, jam 8.30 malam yang menyaksikan model ikonik Volkswagen Beetle membintangi filem Herbie Fully Loaded (2005). Tidak ketinggalan, sebuah mini konsert oleh kumpulan muzik terkenal tempatan seperti Paperplane Pursuit, Talitha Tan dan Bunkface pada 13 Oktober bermula jam 7.45 malam, dan banyak lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required