KLIMS 2018: Kembali selepas lima tahun – tiket RM20 tawar hadiah Toyota C-HR, Honda City, Perodua Myvi

KLIMS 2018: Kembali selepas lima tahun – tiket RM20 tawar hadiah Toyota C-HR, Honda City, Perodua Myvi

hdr

Pameran Permotoran Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIMS) akan membuat penampilan semula tahun ini selepas lima tahun menyepi. Kali terakhir ia dianjurkan ialah pada tahun 2013 lalu.

Bertemakan “Beyond Mobility” untuk kali ini, KLIMS18 akan menjadi pentas pelancaran pelbagai kenderaan penumpang, motosikal, kereta konsep, kenderaan perdagangan dan produk-produk automotif lainnya, seperti yang dijelaskan oleh Presiden Persatuan Automtotif Malaysia, Datuk Aishah Ahmad.

Pameran ini akan berlangsung dari 23 November higga 2 Disember 2018, bertempat di Pusat Perdagangan dan Pameran Antarabangsa Malaysia (MITEC), Jalan Duta. Pintu akan dibuka bermula dari 11 pagi hingga 10 malam pada hari biasa, sementara pada hujung minggu pula pada 10 pagi hingga 10 malam.

KLIMS 2018: Kembali selepas lima tahun – tiket RM20 tawar hadiah Toyota C-HR, Honda City, Perodua Myvi

Dengan tiket masuk RM20 (hari biasa) dan RM25 (hujung minggu) yang dikenakan, setiap pengunjung akan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan, antaranya sebuah Toyota C-HR, Honda City dan Perodua Myvi.

Pelajar dan kanak-kanak di bawah 12 tahun pula hanya akan dikenakan tiket RM5 sepanjang tempoh pameran berlangsung. Bagi yang datang bersama keluarga; jika ada anak-anak seramai lima orang yang berusia 12 tahun ke bawah, pakej keluarga RM40 atau RM50 (hujung minggu) ada ditawarkan.

“Pengunjung ke KLIMS18 akan menikmati sebuah pameran yang berbeza jika dibandingkan dengan penganjurannya yang sebelum ini. Banyak tarikan terbaru seperti kenderaan yang dibangunkan serta dibayangkan oleh pelajar-pelajar di pusat pengajian tinggi, pameran kenderaan eksotik, limosin terpanjang di Malaysia dan kenderaan kustom tempatan. Tempat baru bagi acara ini di MITEC juga akan membawakan kelainan tersendiri,” ujar Aishah.

KLIMS 2018: Kembali selepas lima tahun – tiket RM20 tawar hadiah Toyota C-HR, Honda City, Perodua Myvi

Jika anda ingin membeli tiket awal untuk merancang kunjungan ke pameran ini, tiket-tiket telah mula dijual secara atas talian melalui Air Asia Red Tix. Dengan cara ini, pengunjung juga layak mendapat satu penyertaan bagi cabutan bertuah yang akan diadakan setiap dua minggu untuk memenangi tiket pergi balik AirAsia ke Bangkok, Hong Kong, Bali, Taipei, Jakarta dan Shanghai.

Di samping itu, setiap pembelian tiket masuk ke KLIMS’18 secara dalam talian juga layak menyertai cabutan utama untuk tiket pergi balik AirAsia ke Tokyo. Jadi, macam mana? Sudah boleh merancang untuk datang dan memeriahkan acara ini nanti dan siapa tahu anda bernasib baik untuk memenangi hadiah-hadiah yang ditawarkan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required