Tokyo Auto Salon 2019 akan berlangsung tidak lama lagi, dan Suzuki telah mengumumkan beberapa kenderaan yang akan dibawa ke pameran tersebut. Daripada tiga model konsep yang akan dipersembahkan, dua daripadanya adalah model Jimny.

Jimny yang pertama agak menarik kerana ia telah diubah menjadi sebuah trak pikap. Untuk menghasilkan kenderaan konsep ini, Suzuki menggunakan Jimny Sierra, dan kemudiannya tempat duduk serta bahagian lain di belakang diganti dengan tempat letak barangan yang terbuka.

Model ini juga menggunakan kemasan cat warna emas, panel kayu di tepi, gril baru, bumbung putih, palang besi untuk meletakkan lampu di atas, rim putih dan penutup hab krom. Suzuki memberitahu, konsep ini adalah untuk mereka yang memerlukan ruang untuk mengangkat barang DIY, kembara atau hobi-hobi lain.

Untuk satu lagi model konsep Jimny Survive, bentuk badan asalnya dikekalkan tetapi ditambah dengan pelbagai lagi barangan untuk pemanduan lasak. Bampar besi baru menggantikan unit asal dan memberikan lebih sudut kecondongan untuk berhadapan jalan-jalan sukar. Ia juga dipasang dengan roll cage, winch, plat pelindung besi, rim baru dan tanjak mudah alih.

Model konsep ketiga yang akan dibawa oleh Suzuki adalah Swift Sport Yellow Rev, yang datang dengan warna istimewa dipanggil sebagai ‘High Chroma Yellow Pearl’. Kereta ini juga dihias dengan pelekat khas serta bumbung yang berwarna hitam.