Toyota Hilux Black Rally Edition, alatan TRD didedah

Toyota Hilux Black Rally Edition, alatan TRD didedah

Untuk Tokyo Auto Salon 2019 nanti, Toyota akan menampilkan Hilux Black Rally Edition, sebagai meraikan penyertaan trak pikap itu di dalam acara Asia Cross Country Rally. Sebahagian kelengkapan yang ditambah pada versi ini adalah dari TRD sendiri, sebahagiannya turut sama ditawarkan bagi Hilux standard nanti.

Versi ini mengenakan rekaan bampar sport unik di depan, begitu juga dengan rekaan baru pada gril, lampu kabus merah serta skid plate dari TRD di depan. Fender menerima tambahan bahagian plastik sebagai lanjutannya, rim yang lebih sporty, sports bar, pelekat hiasan sisi, penghadang lumpur dan muffler berkembar.

Toyota Hilux Black Rally Edition, alatan TRD didedah

Bagi Hilux biasa pula, TRD telah menghasilkan rekaan gril baru dengan honeycomb mesh, yang boleh juga dipadankan dengan perumah bampar depan, skid plate merah, pemijak sisi, sports bar dan pelekat hiasan TRD untuk penampilan yang lebih menarik.

Senarai itu turut melibatkan penggunaan rim 17-inci, dengan bahagian barangan di belakang boleh dipasangkan penutup keras atau kanopi penuh. Di dalam, sistem pembesar suara JBL dan perincian TRD lainnya turut diberikan; pembalut tombol gear kulit, pelindung pemegang pintu, penutup pengisi minyak serta penghadang matahari.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required