Perodua Aruz – perincian aksesori katalog GearUp

Perodua Aruz – perincian aksesori katalog GearUp

Pelbagai perincian telah didedahkan waktu pelancaran Perodua Aruz, dan ini termasuklah barisan aksesori yang ditawarkan dalam katalog GearUp. Senarainya mungkin lebih pendek daripada aksesori bagi model Perodua lain, tetapi ia masih banyak, termasuk untuk gaya, kemudahan ataupun barangan-barangan lain.

Sebagai permulaan, terdapat pakej Utility yang berharga RM450 untuk Semenanjung Malaysia, dan ini termasuk visor pada pintu, lapik kaki serta alas untuk bahagian barangan. Jika anda tidak mahu memiliki semua barangan ini, ia masih boleh dibeli secara berasingan.

Bagi yang mementingkan keselesaan pemanduan, anda boleh mendapatkan pelapik kedap bunyi bagi bahagian bawah hud dan dalam pintu dengan masing-masing berharga RM80 dan RM455. Perodua juga ada menawarkan tempat duduk kanak-kanak siap dengan cangkuk Isofix dalam dua jenis iaitu untuk yang mempunyai berat bawah 13 kg pada harga RM785 dan RM975 untuk kanak-kanak berat sehingga 36 kg (umur sehingga 12 tahun).

Selain daripada barangan tadi, masih banyak lagi aksesori yang ditawarkan oleh Perodua seperti sistem pemerhati tekanan angin tayar yang boleh disambung kepada aplikasi dalam telefon pintar (RM430), beg barangan kecil (RM37), kit bantuan kecemasan (RM33.50) dan magnet pemegang telefon (RM30).

Perodua Aruz dilancarkan untuk pasaran Malaysia dalam dua varian iaitu 1.5X pada harga RM72,900 dan 1.5AV pada harga RM77,900 (tidak termasuk insurans). Anda boleh melihat spesifikasi penuh Aruz di CarBase.my dan membandingkannya dengan pesaing lain dalam segmennya.

Bacaan lanjut berkaitan Perodua Aruz:

GALERI: Perodua Aruz 1.5X dengan aksesori GearUp

GALERI: Perodua Aruz 1.5AV dengan aksesori GearUp

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required