Aksesori GearUp untuk Aruz ditambah – boleh dimasukkan sekali dalam jumlah pinjaman sewa beli

Aksesori GearUp untuk Aruz ditambah – boleh dimasukkan sekali dalam jumlah pinjaman sewa beli

Semasa pelancaran Aruz awal tahun ini, Perodua juga telah mendedahkan senarai aksesori GearUp untuk model tersebut. Kini, beberapa lagi aksesori ditambah dalam senarai tersebut dan ia didedahkan waktu pameran Malaysia Autoshow yang berlangsung di MAEPS, Serdang.

Aksesori baru yang diperkenalkan adalah termasuk skirt hadapan dan belakang dengan jalur merah, pada harga RM700 setiap satu, penutup bahagian kargo berharga RM250, pelapik tempat duduk dengan jahitan merah berharga RM950 serta perehat tangan tengah dengan ruang simpanan di dalam, berharga RM180.

Selain daripada lima aksesori baru ini, Perodua sememangnya sudah menawarkan aksesori lain untuk Aruz yang termasuk pakej utiliti (visor pada pintu, lapik kaki serta alas untuk bahagian barangan) berharga RM450, serta pelapik kedap bunyi bawah hud dan dalam pintu dengan masing-masing berharga RM80 dan RM455.

Aksesori lain yang ditawarkan adalah seperti visor pintu (RM160), scuff plate krom (RM150), pelindung bampar belakang (RM160), pelapik tempat barangan belakang (RM140), sistem pemerhati tekanan angin tayar yang boleh disambung kepada aplikasi dalam telefon pintar (RM430), beg barangan kecil (RM37) dan magnet pemegang telefon (RM30).

Semua harga ini adalah untuk Semenanjung Malaysia manakala untuk Sabah dan Sarawak ia ditambah antara RM3 hingga RM20. Selain daripada itu, pembeli kenderaan baru Perodua juga boleh memasukkan sekali harga aksesori GearUp ini dalam jumlah pinjaman sewa beli dan disokong dengan jaminan selama enam bulan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required