BMW, MINI M’sia tawarkan waranti lanjutan setahun untuk kereta yang didaftarkan sekarang hingga 30 Jun

BMW, MINI M’sia tawarkan waranti lanjutan setahun untuk kereta yang didaftarkan sekarang hingga 30 Jun

BMW Group Malaysia telah mengumumkan program waranti lanjutan untuk pelanggannya yang membeli mana-mana model BMW atau MINI baharu dari sekarang hingga 30 Jun 2019. Di bawah program ini, pelanggan yang mendaftar mana-mana model BMW atau MINI dalam tempoh berkenaan bakal menerima waranti lanjutan selama setahun yang ditambahkan dalam waranti standard, termasuklah dengan program Servis Berkala Percuma (BMW) atau Inklusif Pembaikan MINI (MINI Repair Inclusive).

Dengan tawaran ini, sekaligus memberikan pemilik BMW baharu menikmati waranti enam-tahun/perbatuan tanpa had dengan servis berkala percuma enam-tahun/120,000 km.

Manakala pemilik MINI baharu pula bakal menerima program Inklusif Servis MINI (MINI Service Inclusive) lima-tahun/tanpa had perbatuan dan Inklusif Pembaikan MINI (MINI Repair Inclusive) lima-tahun/tanpa had perbatuan. Bukan itu sahaja, tawaran MINI ini turut melibatkan pakej gerombongan (fleet packages), kenderaan dikecualikan duti, program Malaysia Rumah Keduaku (MM2H) serta Program Kepulangan Pakar (REP).

BMW, MINI M’sia tawarkan waranti lanjutan setahun untuk kereta yang didaftarkan sekarang hingga 30 Jun

Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, En. Harald Hoelzl berkata, “Dengan semangat musim perayaan yang bakal tiba, kami berasa teruja untuk memberikan program-program eksklusif ini kepada pelanggan setia BMW dan MINI serta membawakan Pengalaman Pemilikan Premium yang menyeluruh.”

Dalam pada itu, BMW Group Malaysia turut memaklumkan pelanggan yang membeli mana-mana model BMW iPerformance bakal menerima BMW i AC Fast Charging Cable dan kad BMW ChargeNow sebagai sebahagian daripada promo BMW ChargeNow sepanjang tempoh kempen ini.

Tambahan lagi, pemilik BMW 740Le dan BMW X5 xDrive40e juga akan menikmati BMW i Wallbox Plus dan BMW i AC Fast Charging Cable secara percuma dengan promosi ‘BMW i Wallbox Promo’.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required