Mercedes-AMG A35 W177 talaan Brabus – 365 hp

Mercedes-AMG A35 W177 talaan Brabus – 365 hp

Dalam keadaan asal, Mercedes-AMG A35 W177 4Matic boleh dianggap cukup berpotensi, dengan kuasa sebanyak 306 hp dan 400 Nm tork (tetapi sedikit tenggelam kerana sudah wujud A45 yang lebih berkuasa). Walaubagaimanapun bagi Brabus, mereka rasa itu tidak cukup. Jadi, mereka mengeluarkan pakej talaan sendiri untuk model tersebut.

Pakej yang dinamakan sebagai B35S ini termasuk dengan modul elektronik PowerXtra, yang dapat meningkatkan kuasa daripada enjin 2.0 liter turbo M260. Bersama dengan tekanan boost lebih tinggi, suntikan bahan api prestasi tinggi dan pemetaan pembakaran khas, enjin ini sekarang boleh menghasilkan 350 hp dan 460 Nm tork (meningkat 44 hp dan 60 Nm).

Walaupun dengan peningkatan sebegitu, mungkin ada yang masih tidak puas. Oleh itu, Brabus menyediakan satu lagi pakej iaitu PowerXtra +. Dalam pakej ini kenderaan akan dipasang dengan ekzos stainless steel, sekaligus meningkatkan lagi 15 hp menjadi 365 hp. Ini cuma kurang 22 hp berbanding model A45 asas dan membenarkan B35S memecut 0-100 km/j dalam masa 4.4 saat sementara laju maksimum masih lagi 250 km/j.

Ekzos Brabus ini boleh dipilih dengan beberapa jenis muncung termasuk daripada gentian karbon, dan ia masih keluar di lubang yang sama di bampar tanpa sebarang pengubahsuaian. Ia juga boleh dibeli secara berasingan, sama seperti kit aerodinamik yang termasuk spoiler pada bampar hadapan.

Pada bahagian lain, kenderaan ini mempunyai tambahan pada bukaan udara di bampar untuk menyampaikan angin secara lebih cekap, spoiler belakang yang besar serta rim 19 inci warna hitam yang dibalut dengan tayar Pirelli P Zero. Di dalam pula terdapat pedal aluminium, penukar gear di stereng Brabus Race serta pilihan balutan kulit Brabus Mastik atau Alcantara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required