TnG eWallet lancar kempen Ultimate Toll Savings

<em>TnG eWallet</em> lancar kempen <em>Ultimate Toll Savings</em>

Touch ‘n Go eWallet telah melancarkan kempen Ultimate Toll Savings yang sedang berlangsung sehingga 31 Oktober 2019. Sebahagian daripada kempen ini, semua pengguna yang membuat pembayaran tol tanpa tunai di lebuhraya yang mengambil bahagian layak menyertainya dan menerima 100% rebat tol.

Apa yang perlu dilakukan, pengguna yang menghubungkan kad TnG mereka ke aplikasi eWallet untuk pertama kali sebelum 31 Oktober bakal menerima rebat tol sebanyak tiga kali 100% rebat tol. Ia boleh ditebus semula sehingga akhir 2019 untuk transaksi tol menggunakan PayDirect dan/atau RFID di lebuhraya yang mengambil bahagian.

Untuk menerima lebih daripada 100% rebat tol, pengguna boleh berkongsi kod ‘Referral’ masing-masing dengan teman-teman mahupun keluarga sebelum 31 Disember. Ia adalah ‘situasi menang-menang’, di mana pengguna eWallet boleh mendapatkan mana-mana individu yang bukan-pengguna untuk mendaftar akaun baharu dengan menggunakan kod ‘referral’ miliknya, dan kedua-dua pengguna dan individu yang dirujuk itu bakal menerima tiga kali 100% rebat tol. Anda boleh berkongsi kod ‘referral’ milik anda dengan seberapa ramai individu yang anda mahu, dengan setiap pengaktifan yang berjaya melayakkan anda menerima tiga kali tambahan 100% rebat tol.

Akhir sekali, pengguna eWallet yang membuat pembayaran tol menerusi PayDirect dan/atau RFID sehingga 31 Oktober ini juga layak untuk menerima perlindungan insurans kemalangan persendirian bernilai RM10,000 secara percuma. Perlindungan ini ditaja oleh Allianz General Insurance, dan akan sah sehingga 31 Disember 2019.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required