Honda Malaysia umum pemenang kedua ‘Road to 900k Milestone’ – final pada 28-29 September di Bukit Jalil

Honda Malaysia umum pemenang kedua ‘Road to 900k Milestone’ – final pada 28-29 September di Bukit Jalil

Honda Malaysia (HM) telah mengumumkan pemenang kedua bagi kempen ‘Road to 900,000th Milestone’, yang bakal menyaksikan sembilan rakyat Malaysia yang memenangi sembilan model Honda. Lim Hong Ngee dari Setapak, KL, telah memenangi Honda HR-V baharu dan akan memandunya ke acara akhir yang bakal berlangsung pada hujung bulan ini.

Lim telah berkunjung ke pusat pengedar Sri Utama Auto untuk mencuba nasibnya. “Saya sangat teruja bila mana diumumkan bakal memenangi HR-V baharu, iaitu SUV Honda kedua saya. I gemarkan rekaan luarannya yang nampak sporty dan ruang dalam yang luas, malah sesuai untuk perjalanan seisi keluarga. Apa pun, saya memang gembira dan tak sabar untuk memandu pulang kereta Honda baharu saya,” ujarnya.

Dengan dua kereta baharu telah pun dimenangi (yang pertama merupakan model Civic), masih ada lagi tujuh model Honda menanti pemenangnya, termasuk tiga daripadanya menerusi peraduan yang dianjurkan oleh Astro Radio, Tealive dan Unifi.

Honda Malaysia umum pemenang kedua ‘Road to 900k Milestone’ – final pada 28-29 September di Bukit Jalil

HM turut mengumumkan acara final untuk kempen ‘Road to 900,000th Milestone’ ini bakal berlangsung pada 28-29 September ini bertempat di ruang parkir terbuka Stadium Nasional Bukit Jalil. Masuk adalah percuma dan semua dijemput hadir. Acara ini akan menyediakan aneka makanan, permainan, aktiviti keluarga dan paling menarik sudah pasti tontonan umum untuk model Civic facelift 2019, yang telah pun dibuka tempahannya.

“Kami menganjurkan acara final ini untuk meraikan pencapaian signifikan dengan semua rakyat Malaysia dengan menghadiahkan sembilan kereta Honda untuk pemenang bertuah. Bagi pihak Honda Malaysia, saya ingin menjemput semua rakyat Malaysia untuk meraikan acara bermakna ini dan menyertai pelbagai aktiviti dalam acara final ini, yang disasarkan untuk semua rakyat Malaysia, dari kanak-kanak hingga dewasa. Dalam acara ini juga, kami akan mempertontonkan Civic baharu kepada umum,” ujar Toichi Ishiyama, Pengarah Urusan dan CEO HM.

Ada masa lagi untuk anda menyertai kempen ini, caranya cukup mudah. Daftarkan butiran diri menerusi kod QR atau pun melayari LAMAN WEB KHAS KEMPEN ini. Selain itu, anda juga boleh berkunjung ke mana-mana bilik pameran Honda yang berhampiran dan menyertai aktiviti yang dianjurkan untuk mendapatkan tiket tersebut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required