Honda Malaysia lancar Kempen ‘Road to 900,000th Unit Milestone’ – peluang menangi 9 model Honda

Honda Malaysia lancar Kempen ‘Road to 900,000th Unit Milestone’ – peluang menangi 9 model Honda

Sempena dengan pengeluaran ke-900,000 unit yang disasarkan mampu dicapai pada suku ketiga 2019, Honda Malaysia baru saja melancarkan kempen ‘Road to 900,000th Unit Milestone’. Kempen ini bertujuan menghargai rakyat Malaysia yang terus menyokong Honda Malaysia sejak ia ditubuhkan. Sebanyak sembilan unit model Honda iaitu Jazz, City, BR-V, HR-V, City Hybrid, HR-V Hybrid, Civic, CR-V dan Accord akan ditawarkan untuk pemenang bertuah.

Kempen ini bakal dimulakan pada 1 Ogos ini sehingga 22 September 2019, dan terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berminat menyertainya dengan mendaftarkan butiran diri menerusi kod QR atau pun melayari laman web khas kempen ini. Selain itu, pelanggan juga boleh berkunjung ke mana-mana bilik pameran Honda yang berhampiran dan menyertai aktiviti yang dianjurkan untuk mendapatkan tiket tersebut.

Antara aktiviti yang dianjurkan termasuklah mengambil gambar lencana model kereta Honda, memandu uji mana-mana model jenama ini dan juga menyelenggara kereta Honda di mana-mana pusat servis Honda bertauliah. Lagi banyak tiket yang diperoleh, lagi besar peluang untuk memenangi mana-mana model Honda yang ditawarkan.


Menurut Pengarah Urusan dan CEO HM, Toichi Ishiyama, “Bagi meraikan pencapaian yang penuh bermakna ini, Honda Malaysia ingin berkongsi kegembiraan menerusi kempen’Road to 900,000th Unit Milestone’. Ini juga inisiatif daripada kami dalam mengucapkan terima kasih dan menghargai sokongan para pelanggan hingga mengekalkan jenama kami dalam kedudukan pertama bagi kereta bukan-nasional di Malaysia.”

Untuk menyertai kempen ini, sila layari laman web khas ‘Road to 900,000th Unit Milestone’ atau pun laman Facebook Honda Malaysia.

Sejak ditubuhkan pada 2002, Honda Malaysia telah mencatatkan pelbagai pencapaian yang memberangsangkan. Antaranya berjaya mengeluarkan model pemasangan tempatan (CKD) yang pertama, iaitu CR-V, pada 2003, dan selepas itu, disusuli semua modelnya lain. Selain itu, Honda Malaysia juga telah memperkenalkan Next Generation Advanced Technology untuk barisan modelnya, bermula dengan pengecas turbo, Sport Hybrid i-DCD dan Honda SENSING. Dan lebih menarik, Malaysia menjadi satu-satunya negara selain Jepun yang memperkenalkan Sport Hybrid i-DCD selepas teknologi hibrid tiba di negara ini pada 2004.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required