GALERI: Honda City 1.5L V Passion Red Pearl

GALERI: Honda City 1.5L V <em>Passion Red Pearl</em>

Bulan Mei lalu, Honda Malaysia (HM) telah mengumumkan bahawa satu lagi warna telah ditambah dalam palet warna Honda City iaitu Passion Red Pearl. Sudah tengok depan mata? Kalau belum, mari kami belanja galeri penuh City dengan warna berkenaan.

Warna ini sebenarnya menggantikan warna merah yang lebih lembut sebelum ini iaitu Dark Ruby Red Pearl, dan Honda Malaysia memperkenalkan warna berkenaan pada HR-V facelift buat pertama kali. Menurut HM, Passion Red Pearl ini begitu popular dikalangan pembeli baharu HR-V, di mana 30% dari jualan SUV segmen-B tersebut adalah dengan warna badan merah menyala berkenaan.

Unit yang kami bawakan untuk anda ini adalah versi spesifikasi penuh City Grade V. Ia datang standard dengan ciri-ciri seperti rim 16-inci, sistem LED pada lampu hadapan, lampu kabus, lampu nyalaan siang dn lampu belakang, sistem penghawa dingin zon tunggal, upholsteri kulit, sistem infotainmen dengan skrin sesentuh 6.8-inci, sistem kunci pintar dengan suis penghidup enjin, enam-beg udara dan VSA.

Kesemua City yang dijana enjin petrol sepenuhnya diberikan unit empat silinder 1.5 liter NA berkuasa 120 PS dan tork maksima 145 Nm, digandingkan dengan kotak gear CVT automatik. City juga hadir dalam versi petrol hibrid menampilkan enjin 1.5 liter Kitaran Atkinson, motor elektrik untuk sistem Sport Hybrid i-DCD, dan kotak gear klac berkembar automatik tujuh-kelajuan.

Spesifik untuk Honda City 1.5L Grade V ini, ia dijual pada harga atas jalan tanpa insuran RM86,983. Selain merah, anda turut boleh memilih City dalam warna Lunar Silver Metallic, White Orchid Pearl, Modern Steel Metallic dan Crystal Black Pearl.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required