Hyundai Veloster Grappler Concept sedia untuk SEMA

Hyundai Veloster Grappler Concept sedia untuk SEMA

Lain macam cara Hyundai. Biasanya, untuk jentera off-road, orang akan guna dan ubah suai trak pikap. Tapi, lain pula ceritanya dengan Hyundai; untuk pameran SEMA tahun ini, syarikat itu memperkenalkan Veloster Grappler Concept.

Kereta ini bersungguh-sungguh untuk jadi “jahat”. Ia dipasangkan pelindung pada bampar depan dan belakang, skid plate, bonet gentian karbon Seibon, kedudukan badan yang lebih tinggi serta roda Method Racing dengan tayar all-terrain saiz besar.

Model berkenaan juga dipasangkan dengan bekas barangan Thule pada bumbung, serta panel solar Goal Zero yang boleh dialihkan. Untuk lampu tambahan, ia mengggunakan sistem output tinggi daripada Baja Design. Walaupun hal-hal mekanikal pada Veloster ini masih sama, Hyundai turut memasang sistem ekzos Borla untuk menambah “bunyi” kereta ini.

Di dalam, versi Grappler ini turut siap datang dengan roll-bar serta mounting untuk bawa tayar ganti saiz penuh. Kereta ini juga lengkap dengan alatan off-road seperti penyodok tanah, penyedia kuasa mudah alih Goal Zero, kit bantuan tepi jalan, kit kecemasan, khemah Napier serta tempat dudukk Recaro.

Lain-lain kelengkapan termasuk panel suis kustom untuk mengawal sistem lampu yang ada serta aksesori Hyundai yang lain, seperti pedal sport, sport shifter, tikar pelapik semua cuaca dan lain-lain.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required