Honda Jazz 2020 – pelbagai pilihan aksesori di Jepun

Honda Jazz 2020 – pelbagai pilihan aksesori di Jepun

Honda Jazz generasi keempat kini sudah pun mula dijual di Jepun, dan sekarang pengeluar itu menunjukkan pula barisan aksesori yang ditawarkan untuk hatchback tersebut. Barangan ini ditawarkan melalui Honda Access, dan merangkumi pelbagai bahagian seperti penggayaan, kemudahan serta sokongan pemanduan, dan bergantung kepada varian.

Untuk varian asas Home, barangan yang disediakan sebagai pilihan adalah seperti hiasan pada gril dan lampu kabus, rim 15 inci berwarna putih, serta kemasan hitam pada suis tepi pintu dan balutan tempat duduk. Bagi varian Ness pula, aksesorinya termasuk lampu LED di bawah lampu kabus, gril lebih sporty, skirting di keliling kereta, spoiler bumbung, lencana hitam dan rim 16 inci rekaan “snowflake“.

Varian Crosstar yang mempunyai gaya lebih seperti crossover pula didatangkan dengan pilihan aksesori seperti lampu kabus LED, pelekat hiasan pada pintu dan but, kemasan di bahagian bawah kenderaan, rak bumbung dan pelindung lantai but.

Pergi kepada varian paling tinggi iaitu Luxe, pelanggan boleh memilih beberapa barangan seperti lampu hiasan pada pemegang pintu, tempat letak barangan dan kaki, filem kalis calar pada beberapa bahagian penting seperti ruang masuk but dan tepi pintu, serta penutup ruang simpanan barang.

Semua varian Jazz ini boleh dipasangkan dengan aksesori seperti sistem infotainmen Premium Internavi sembilan inci, kotak simpanan di konsol tengah (beberapa bentuk berbeza), perakam video DRH-204VD yang boleh dipilih untuk mempunyai pelbagai sambungan termasuk bahagian belakang dan kemasan pelbagai warna.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required