VW Tiguan ditawarkan 6 bulan ansuran percuma – RM4k rebat ekstra jika tempah di VW eShowroom

VW Tiguan ditawarkan 6 bulan ansuran percuma – RM4k rebat ekstra jika tempah di <em>VW eShowroom</em>

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah memberikan penawaran terbaik bagi sesiapa yang ingin memiliki model Tiguan. SUV saiz sederhana ini kini ditawarkan dengan enam bulan ansuran percuma, untuk setiap tempahan dan pendaftaran sebelum 30 Jun 2020.

Bagi pelanggan yang membuat tempahan menerusi Volkswagen eShowroom, bakal menikmati rebat tambahan sebanyak RM4,000. Malah turut boleh memilih untuk Tiguan baharu yang dibeli itu dihantar terus ke rumah menerusi perkhidmatan Volkswagen Home Delivery, yang ditawarkan secara percuma kepada pelanggan yang kediamannya terletak di antara 20 km jarak radius dari wakil pengedar.

Dijanakan oleh enjin 1.4 TSI dengan hamburan kuasa 150 PS dan tork 250 Nm dari 1,500 hingga 3,500 rpm, Tiguan ini turut dipadankan dengan kotak gear DCG dwi-klac enam-kelajuan yang menyalurkan pacuan ke roda hadapan.

Antara ciri yang didatangkan termasuklah panel instrumen digital Paparan Info Aktif, enam beg udara, ESC, brek parkir elektronik, lampu utama LED, dan sistem infotainmen dengan App-Connect menerusi MirrorLink, Android Auto dan Apple CarPlay. Ia ditawarkan pada harga RM165,990. Untuk perincian penuh spesifikasinya dan juga model pesaingnya buatan Jepun dan Korea, sila layari CarBase.my.

GALERI: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Highline

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required