Liberty Walk keluarkan kit untuk Toyota Supra A90

Liberty Walk keluarkan kit untuk Toyota Supra A90

Syarikat pengubah suai kenderaan yang terkenal dengan kit badan lebar dari Jepun, iaitu Liberty Walk telah melancarkan produk terbaru mereka, untuk Toyota Supra A90. Ia betul-betul baru sahaja lengkap sehinggakan dalam gambar yang dimuat naik dalam media sosial serta laman web rasmi mereka juga menunjukkan kit itu masih belum dicat pun lagi.

Liberty Walk menawarkan kit badan Supra A90 ini dalam dua jenis iaitu yang diperbuat daripada plastik yang diperkuatkan dengan gentian (FRP) ataupun gentian karbon (CFRP), dengan harga masing-masing adalah USD14,850 (RM63,283) dan USD15,950 (RM67,970).

Pada harga itu, pelanggan akan menerima set lengkap yang terdiri daripada diffuser hadapan, diffuser belakang, spoiler belakang serta kit fender lebar yang termasuk fender hadapan, side skirt, panel pintu, fender belakang serta canard hadapan.

Liberty Walk keluarkan kit untuk Toyota Supra A90

Jika mahukan kenderaan nampak lebih menarik, pelanggan juga boleh memasukkan sekali bonet hadapan di dalam pakej, dan harganya menjadi USD17,930 (RM76,408) untuk bahan FRP, serta USD19,030 (RM81,096) untuk yang diperbuat daripada CFRP.

Jadi, apa pendapat anda dengan kit badan Liberty Walk ini? Adakah ia nampak terlalu ‘biasa’ dengan lambakan kit badan lebar oleh pengeluar yang lain atau masih boleh menampakkan keunikan yang tersendiri? Sanggupkah pula anda berbelanja sehingga RM80k untuk kit badan seperti ini?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required