GPX Racing Popz 110 2020 kini di Malaysia — RM5,200

GPX Racing Popz 110 2020 kini di Malaysia — RM5,200

Selepas mengeluarkan iklan acah di FB, GPX Racing Popz 110 2020 kini mula dijual di Malaysia pada harga RM5,200. Boleh diperoleh bermula sejak minggu lalu melalui bilik pameran GPX Racing, harga berkenaan tidak termasuk cukai jalan, insurans atau pendaftaran.

Kapcai dengan gaya retro ini berasal dari Thailand dan kini menjadi tambahan terbaru bagi barisan model GPX Racing sedia ada di sini, seperti Gentleman 200 dan Demonn 150GR dan 150GN. Disasarkan untuk mereka yang berjiwa muda, Popz 110 ditawarkan dalam lima pilihan warna – biru, oren dan merah jambu merupakan warna standard, manakala merah dan putih untuk edisi istimewa.

Dikuasakan oleh enjin sejukan udara silinder-tunggal berkapasiti 110 cc, angka janaanya bagaimanapun tidak didedahkan – mungkin 9 hp dan 9 Nm adalah andaian yang selamat. Menyampaikan kuasa pada roda pula ialah kotak gear empat-kelajuan pula.

Kelengkapan dan spesifikasinya pula ada kelebihan. Lampu LED digunakan di depan dan belakang, di kokpit meter kombinasi analog dan digital menjadi mengalas fungsi untuk memaparkan maklumat. Suspensi pula dari jenis teleskopik di depan dengan penyerap hentak berkembar bebanan boleh laras untuk bahagian belakang. Brek pula menggunakan jenis cakera tunggal hidraulic di depan dan jenis dram di belakang – roda pula bersaiz 17-inci.

Ketinggian pelana ialah 760 mm dengan beratnya didakwa 99 kg. Tempat duduk juga boleh ditetapkan, sama ada untuk penunggang tunggal atau untuk membawa pembonceng sekali. GPX Racing juga memaklumkan model Legend 250 Twin dijangka akan tiba di Malaysia November nanti. Maklumat lanjut berkaitan model tersebut hanya akan didedahkan kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required