Sistem sambungan My Triumph akan ditawarkan untuk model lama yang sudah menggunakan skrin TFT

Sistem sambungan My Triumph akan ditawarkan untuk model lama yang sudah menggunakan skrin TFT

Triumph baru sahaja mengumumkan bahawa sistem sambungan My Triumph juga bakal ditawarkan kepada model lama dari tahun 2017 yang sudah menggunakan panel instrumen TFT. Kit khas sudah pun dibangunkan dan boleh dipasang pada motosikal dengan bayaran naik taraf yang tidak dinyatakan.

Bagi model Street Triple tahun 2017 hingga 2019, serta Tiger 800 2018 hingga 2019 (XRX, XCX, XRT, XCA, XRX LRH), kit ini akan sedia ditawarkan bermula 21 Disember 2020 manakala bagi Speed Triple dan Tiger 1200 ia hanya akan bersedia pada tahun depan.

Setelah dipasang dengan kit naik taraf ini, pemilik boleh memuat turun aplikasi My Triumph pada telefon pintar dan menyambungkannya kepada sistem di motosikal seterusnya memaparkan petunjuk navigasi, serta mengawal muzik, panggilan serta GoPro.

Sistem ini juga mempunyai ciri My Garage yang boleh memaparkan informasi penting tentang motosikal termasuk odometer, penggunaan bahan api purata serta jarak dan masa untuk servis seterusnya. Bagi model baru, tidak semua dilengkapi dengan sambungan My Triumph ini dan ada di antaranya masih lagi dijual sebagai secara berasingan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required