Nissan Juke Enigma 2021 edisi istimewa didedahkan

Nissan Juke Enigma 2021 edisi istimewa didedahkan

Nissan telah mendedahkan model Juke Enigma edisi istimewa, dengan menawarkan fungsi Alexa Amazon buat pertama kali untuk pasaran Eropah. Ia kini mula dijual dengan harga bermula £23,195 (RM108k).

Sistem kawalan suara Alexa Amazon kini ditawarkan untuk semua model Juke yang lengkap dengan sistem infotainmen NissanConnect. Dengan ini, pengguna boleh mengetahui pelbagai status kenderaan misalnya status dikunci pintu, baki minyak, lampu menyala serta tempat kereta diparkir. Pengguna juga boleh memaklumkan kepada Alexa untuk memasukkan alamat bagi sistem tunjuk arah.

Nissan Juke Enigma 2021 edisi istimewa didedahkan

Dari segi rekaan, Juke Enigma menerima beberapa kemasan dengan estetika gelap, misalnya pada rim 19-inci Akari, serta hiasan grafik dengan corak menarik pada garis bumbung dan perumah cermin sisi.

Turut hadir ialah grafik khas untuk Enigma pada tiang C. Pilihan warna pula ada tiga, terdiri daripada Gun Metallic Grey, Storm White dengan bumbung hitam dan hitam keseluruhannya. Naib Presiden, Perancangan Produk Nissan Eropah, Marco Fioravanti berkata; “Nissan Juke Enigma memberikan penggayaan unik bagi model berkenaan yang sebelum ini tampil dengan rekaan menarik serta kelengkapan teknologi maju.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required