AD: Dapatkan model baru Toyota dengan rebat, aksesori bernilai sehingga RM5,500 melalui promosi “Pandu Toyota Untuk Raya”

Pejam celik, dalam dua bulan lagi akan tiba Hari Raya Aidilfitri. Buat perancangan awal untuk persediaannya dan hiasi halaman rumah anda dengan kereta Toyota melalui kempen “Pandu Toyota Untuk Raya” yang memberikan tawaran menarik untuk pelanggan.

Sebagai permulaan, kedua-dua Toyota Vios dan Yaris datang dengan rebat tunai sehingga RM3,000, serta aksesori percuma bernilai sehingga RM2,500, memberikan penjimatan sehingga RM5,500 kepada pelanggan. Gabungkan itu dengan pengecualian cukai dan anda akan jimat sehingga RM7,716 bagi Vios dan RM7,612 bagi Yaris.

Kedua-dua model berkenaan kini juga lebih mampu milik dengan pelan pembiayaan Toyota EZ, dengan bayara ansuran serendah RM530 sebulan bagi Vios dan RM439 sebulan bagi Yaris. Ia juga hadir dengan Toyota Service Savers yang menawarkan cara mudah untuk membiayai kos servis dan penyelenggaraan kenderaan, bermula dari RM59 sebulan.

Inginkan trak pikap? Hilux juga ditawarkan dengan aksesori percuma bernilai RM3,585 dan boleh juga memanfaatkan EZ Beli dengan ansuran bulanan bermula dari hanya RM927 sebulan*, serta Toyota Service Savers bermula dari RM87 sebulan. Dan, jika anda memerlukan lebih ruang, Innova ditawarkan dengan rebat sehingga RM5,000**, memberikan penjimatan keseluruhan sehingga RM9,203 jika digabungkan dengan pengecualian cukai. Ansuran bulanan dengan EZ Beli bermula dari RM958 sebulan.

Penjimatan lumayan melalui pengecualian cukai juga menanti bagi barisan model lain. Nikmati pengurangan harga sehingga RM3,039 bagi Avanza, RM5,115 bagi Rush, RM5,383 bagi Corolla, RM8,125 bagi Camry, RM8,215 bagi RAV4, RM14,419 bagi Vellfire dan RM17, 391 bagi Alphard.

Menjadikan tawaran lebih menarik, pelanggan boleh memilih Pakej Insurans Toyota, yang menawarkan lima manfaat eksklusif yang melindungi anda dan kereta Toyota anda. Ini termasuk keahlian Toyota 24Seven Road Assist percuma, tiada lebihan polisi, kelulusan tuntutan 24-jam bagi baik pulih di pusat cat dan badan Toyota yang sah, jumlah jaminan insuran yang dibayar 100% bagi sehingga 10 tahun serta tiada caj betterment hingga 10 tahun.

Ingin memanfaatkan dan menikmati tawaran bermakna ini? Elok segera, kerana ia ditawarkan dalam masa terhad sahaja. Untuk maklumat lanjut atau ingin menempah slot pandu uji kenderaan Toyota idaman anda, layari laman web rasmi Toyota atau kunjungi pengedar sah Toyota berhampiran anda segera.

*Hanya untuk Hilux Double Cab 2.4E AT
**Hanya bagi Innova 2.0E (AT) stok tahun 2020.