Harley-Davidson siar teaser model cruiser baru guna enjin Revolution Max 1,252 cc seperti Pan America

Harley-Davidson siar teaser model cruiser baru guna enjin Revolution Max 1,252 cc seperti Pan America

Harley-Davidson telah menyiarkan teaser sebuah model baru, yang menunjukkan cuma bayangnya sahaja dan perkataan penting Revolution Max. Ini merujuk kepada enjin v-twin sama seperti Pan America 1250, namun perinciannya masih belum diketahui.

Pada model adventure Pan America, enjin 1,252 cc dengan sistem penyejukan cecair dan DOHC ini mampu menghasilkan kuasa 150 hp, tetapi pada motosikal baru yang mempunyai bentuk cruiser ini pula, kita boleh menjangkakan talaan yang berbeza.

Daripada bentuk yang dapat dilihat dalam teaser ini, ramai yang menjangkakan ia adalah model produksi bagi Custom 1250 yang didedahkan sebelum ini, dan ia mempunyai bentuk rendah dan panjang, satu tempat duduk yang leper serta dua ekzos yang terletak tinggi seperti motosikal tracker.

Kelengkapan lain juga dijangkakan sama seperti Custom 1250, termasuk brek cakera tunggal di hadapan, angkup Brembo di belakang (depan tidak dapat dilihat), tayar tebal di hadapan dan pemegang yang lebar.

Pengenalan model ini adalah antara langkah proaktif dalam strategi “Rewire” yang diperkenalkan oleh CEO baru H-D, Jochen Zeitz. Beliau juga mempunyai perancangan untuk memperkuatkan barisan model sedia ada dan memberi fokus kepada penjualan cruiser dan touring v-twin berkapasiti tinggi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required