Land Rover Defender 2021 di M’sia – saksikan siaran langsung pelancarannya menerusi FB pada 11 pagi ini

Pada Ogos lalu, Jaguar Land Rover Malaysia (JLR MY) telah mengesahkan bakal membawa masuk Land Rover Defender L663 2021 generasi baharu untuk pasaran tempatan. Hari ini, JLR MY bakal melakarkan sejarahnya tersendiri dengan melancarkan model tersebut dan ia boleh disaksikan secara langsung menerusi Facebook rasminya bermula jam 11 pagi ini.

Sebelum ini, laman sesawang Land Rover Malaysia telah mendedahkan konfigurator untuk Defender. Kalau mengikut laman sesawang terbabit, pasaran tempatan mungkin menerima model dalam versi badan Defender 90 (tiga-pintu, jarak roda pendek) dan juga Defender 110 (lima-pintu, jarak roda panjang), serta kedua-dua versi ini masing-masing akan ditawarkan dalam lima varian lain serta satu varian edisi terhad First Edition.

Tetapi adakah JLR MY akan membawa masuk kedua-dua versi tersebut ke pasaran tempatan atau pun mungkin hanya salah satu daripadanya? Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Defender generasi baharu yang bakal dilancarkan ini termasuk harga bagi setiap varian yang ditawarkan, teruskan bersama kami menonton siaran langsung pelancarannya. Dan kami juga pastinya akan memaparkan perincian penuh mengenai model yang dilancarkan. Selamat menonton!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required