Tokyo Auto Salon 2022 – Nissan Caravan Mountain Base, Myroom Concept guna asas daripada Urvan

Tokyo Auto Salon 2022 – Nissan Caravan Mountain Base, Myroom Concept guna asas daripada Urvan

Nissan akan membawa beberapa buah kereta unik ke Tokyo Auto Salon 2022 Januari nanti, dan dua di antaranya menggunakan model Caravan (ataupun dikenali di negara kita sebagai NV350 Urvan) sebagai asas.

Model pertama berwarna gelap itu adalah Caravan Mountain Base Concept, yang membawa gaya rumah persinggahan dalam hutan kepada sebuah kenderaan komersial. Menurut Nissan, bahagian luarnya disalut dengan cat kasar warna hitam supaya tahan lebih lasak sementara bahagian lain badan dibalut dengan pelekat bercorak kayu seperti rumah.

Bagi memberi sumber kuasa sewaktu ia menjelajah dalam hutan, bahagian atas serta tepinya dipasang dengan panel solar dan anda boleh melihat ia tidak lagi mempunyai cermin pada pintu gelungsur dan panel tepi. Rim kelihatan seperti unit 2/3 piece dan ia dibalut dengan tayar offroad yang tebal.

Pada bahagian dalam Caravan Mountain Base Concept ini terdapat bangku panjang serta meja yang dibuat daripada kayu, sementara rapat di bahagian belakang pemandu diletakkan jeriji yang boleh digunakan untuk menggantung barang dan api digital.

Satu lagi model konsep, iaitu Caravan Myroom tidak diubah suai dengan banyak di bahagian luar, tetapi bahagian dalamnya ditukar untuk menjadi seperti ruang rehat yang moden, dengan terdapat sofa, tilam dan rak buku serta barangan lain di tepi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required