Ducati Multistrada V4S 2022 terima warna Iceberg White baru, peningkatan sistem suspensi dan perisian

Ducati Multistrada V4S 2022 terima warna Iceberg White baru, peningkatan sistem suspensi dan perisian

Bagi model tahun 2022, Ducati telah memperkenalkan warna baru Iceberg White untuk Multistrada V4S. Warna ini menyertai dua warna lain sedia ada iaitu Ducati Red dan Aviator Grey. Untuk pasaran Malaysia, Multistrada V4S 2021 dijual pada harga RM146,900.

Satu lagi peningkatan yang diberi adalah untuk suspensi semi elektroniknya. Ia kini ditambah dengan tetapan Minimum Preload, di mana motosikal akan dijadikan lebih rendah, sekaligus memudahkan pengguna naik dan mencecah kaki ke lantai apabila berhenti.

Untuk perisian pula, kemas kini diberikan pada sistem infotainmen Ducati Connect dan Human-Machine Interface (HMI), di mana paparannya dijadikan lebih jelas dan mudah untuk digunakan oleh penunggang. Kemas kini ini diberikan standard pada Multistrada V4S 2022, tetapi bagi pemilik sedia ada, mereka juga boleh menaik taraf sistem mereka secara percuma di pusat servis.

Dalam katalog aksesori Ducati Performance, Multistrada V4 dan V4S kini boleh didapati dengan kit suspensi rendah yang menurunkan motosikal sehingga menjadi 790 mm (tinggi tempat duduk), serta kotak barangan tepi aluminium.

Kotak itu direka oleh Ducati bersama Givi dan ia terdiri daripada kotak tepi serta belakang – akan mula berada di pasaran April 2022. Kapasiti yang disediakan untuk kotak tepi adalah 76 liter sementara untuk kotak atas belakang adalah 41 liter.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required