Toyota RAV4 2022 di Australia; unit utama baharu, Intersection Pre-Collision Safety & E-Steering Assist

Toyota RAV4 2022 di Australia; unit utama baharu, <em>Intersection Pre-Collision Safety & E-Steering Assist</em>

SUV Toyota RAV 2022 telah pun diberi peningkatan untuk pasaran Australia pada separuh pertama tahun ini. Peningkatan ciri melibatkan sistem multimedia, teknologi dan keselamatan.

Ciri utama yang ditambahbaik ialah melibatkan sistem multimedia generasi-terbaharu yang kinidiberikan secara standard untuk semua barisan RAV4. Kini ditambah dengan sambungan USB-C untuk dipasangkan dengan telefon pintar dan fungsi pengecasan, serta termasuk dengan Toyota Connected Services.

Selain itu, RAV4 2022 juga diberikan Toyota Safety Sense – juga standard untuk semua varian, yang termasuk dengan Intersection Pre-Collision Safety dan Emergency Steering Assist.

Timbalan Presiden bagi operasi jualan, pemasaran dan francias Toyota Australia, Sean Hanley berkata, peningkatan yang dilakukan untuk RAV4 akan menaikkan lagi daya tarikan SUV ini. Malahan, ia juga sudah menjadi antara model Toyota yang paling popular.

“Toyota sentiasa berminat untuk menyediakan teknologi keselamatan, ketersambungan dan multimedia terkini yang dikehendaki pelanggan. Peningkatan terbaharu untuk RAV4 ini akan menjadikannya sebagai SUV sederhana paling popular yang lebih menarik,” kata Hanley.

Sambungnya lagi, “Toyota akan terus memastikan pelanggan kami menerima perkembangan mengenai penigkatan dan model untuk masa hadapan. Malah kami juga menggalakkan pelanggan kami untuk bercakap dengan pengedar kami mengenai ciri peningkatan ini.”

Selain itu, lebih banyak peningkatan akan diumumkan pada masa hadapan, dengan pelarasan harga akan ditetapkan menjelang pelancarannya kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required