Proton Suprima S dari Malaysia diumum finalis Hot Wheels Legends Tour 2022; perlukan undian netizen!

Proton Suprima S dari Malaysia diumum finalis Hot Wheels Legends Tour 2022; perlukan undian netizen!

Rakyat Malaysia sekalian, ini ada satu peluang untuk kita lihat sebuah Proton dijelmakan secara rasmi sebagai kereta mainan skala 1/64 oleh Hotwheels yang bukan sahaja akan dijual di Malaysia malah seluruh dunia – ini dia, Proton Suprima S milik William Chong dari Nilai, Negeri Sembilan telah dipilih sebagai pemenang Hot Wheels Legends Tour Malaysia, sekaligus menjadi finalis mewakili negara untuk ke peringkat antarabangsa!

Bagi memastikan impian kita semua tercapai, bantuan netizen Malaysia diperlukan untuk mengundi Suprima ini secara atas talian untuk peringkat akhir Hot Wheels Legends Tour 2022 rantau Asia Pasifik. Kereta yang menang untuk setiap rantau berpeluang bagi ditransformasikan menjadi kereta mainan Hot Wheels skala 1/64!

Macam mana nak mengundi? Undian bermula esok (28 Oktober 2022) menerusi laman Instagram, atau lebih spesifik IG Stories yang boleh anda buat pada PAUTAN INI. Kita kalau bab netizen ni memang juara kan? Jadi untuk netizen Malaysia, tunjukkan kehandalan anda!

Proton Suprima S ini menggunakan kit badan lebar rekaan pengeluar kit badan tempatan, JWide Bodykits, iaitu pengeluar yang sama menghasilkan kit badan lebar untuk Proton X50 sebelum ini. Ia digandingkan dengan rim Rays CE28 18-inci, dan badannya direndahkan juga dengan suspensi boleh laras keluaran tempatan, F-Tuned GT Series.

Ia masih menggunakan enjin asal 1.6 liter CFE Turbo bersama kotak gear CVT, tetapi telah menerima pelbagai ubahsuai seperti sistem ekzos prestasi tinggi, talaan komputer menggunakan Racechip dan pelbagai lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 

Comments

 

Add a comment

required

required