Porsche 911 Soundbar 2.0 Pro – bermula RM41k, dibuat dengan ekzos 911 GT3 sebenar, 300 watt

Porsche 911 Soundbar 2.0 Pro – bermula RM41k, dibuat dengan ekzos 911 GT3 sebenar, 300 watt

Bagi peminat Porsche, ini ada satu kelengkapan rumah yang boleh anda letak di ruang tamu untuk tunjukkan tahap fanatik anda terhadap jenama kereta sport berkenaan – memperkenalkan 911 Soundbar 2.0 Pro, iaitu pembesar suara soundbar yang diperbuat dari muffler logam tahan karat ringan, diambil terus dari sistem ekzos sebenar Porsche 911 GT3!

Soundbar ini dihasilkan hanya 500 unit, dan setiap satunya dijual pada harga €8,990 (RM41,646). Ia beroperasi menggunakan sistem bunyi surround maya 2.1.2 dengan Dolby Atmos DTS HD berkuasa 300 watt. Menurut Porsche, soundbar ini menghasilkan bunyi yang “kaya bersama bass yang kuat – sama seperti model 911 sebenar”.

Porsche 911 Soundbar 2.0 Pro – bermula RM41k, dibuat dengan ekzos 911 GT3 sebenar, 300 watt

Ia dilengkapkan dengan port HDMI 4K, hubungan Bluetooth, Apple Airplay 2 dan juga Google Chromecast bina dalam. Jika anda sudahpun mempunyai soundbar keluaran Porsche yang lain seperti 911 Soundbar Final Edition, ia boleh dihubungkan antara satu sama lain – Porsche turut menyatakan bahawa sekiranya mereka hasilkan lagi soundbar baharu selepas ini, ia turut menampilkan sistem hubungan yang sama.

Soundbar ini dipadankan dengan ‘tapak’ dalam kemasan hitam berkilat. Jadi ia bukan sahaja boleh digayakan dengan meletakkannya di atas permukaan rata, malah turut boleh digantung di dinding.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required