ACE 2022: Subaru XV GT Edition dan Forester GT Edition menanti anda – jimat sehingga RM15k

ACE 2022: Subaru XV GT Edition dan Forester GT Edition menanti anda – jimat sehingga RM15k

Subaru menerusi pengedarnya Motion Beyond Subaru Setia Alam turut menyertai penganjuran paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2022 berlangsung di Setia City Convention Centre (SCCC) dari jam 9 pagi hingga 7 malam hari ini dan esok (6 Nov). Walau pun tidak membawa Subaru BRZ serba baharu untuk dipertontonkan, namun model crossover XV GT Edition dan SUV Forester GT Edition juga menjadi perhatian pengunjung ACE 2022.

Dengan penampilan yang lebih bergaya, XV GT Edition 2022 ditambahkan dengan bampar hadapan yang disemak semula dengan sudut berbentuk-L, kemasan gril baharu, lampu hadapan yang direka semula dan roda aloi dua-tona 17-inci. Selain itu, GT Edition ini turut ditambah dengan spoiler bampar hadapan dan belakang, skirt sisi yang lebih dalam dan kemasan perak.

Untuk Forester GT Edition pula, ia diberikan kit badan yang lebih bergaya dan tampak sporty. Ia hadir dengan padanan bampar hadapannya juga lebih menyerlah dan gaya luarannya tambah lengkap dengan skirt sisi, spoiler belakang dan lip extension pada bampar belakang yang memberikan sentuhan lebih agresif walau pun tidak keterlaluan.

Menerusi ACE 2022, pelanggan yang membuat tempahan berpeluang menikmati penjmatan sehingga RM15,000 mana-mana model yang dipamerkan ini. Sekiranya anda tidak berada berdekatan dengan Setia Alam, atau hujung minggu ini anda sibuk dengan aktiviti lain, jangan risau kerana anda juga boleh membeli di ACE 2022 melalui platform dalam talian acemalaysia.my yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required