Selain dari Homtruck Cabless, divisi kenderaan komersil dari Geely iaitu Farizon Auto turut memperkenalkan model konsep van komersil elektrik penuh yang dikenali sebagai SuperVAN.

Model ini diasaskan dari platform Geely Multi-purpose Architecture (GMA) rekaan Farizon, membolehkan SuperVAN ini dihasilkan dalam pelbagai versi bagi memenuhi pelbagai keperluan berbeza untuk pengangkutan moden. Antaranya SuperVAN ini boleh tampil dalam versi jarak roda pendek atau panjang, sebagai MPV ataupun trak ringan dan sebagainya.

Ini kerana platform GMA tersebut menggunakan senireka kenderaan komersil modular drive-by-wire dwi-lewah pertama seumpamanya yang direka oleh Farizon, dakwa Geely – membolehkan badan dan casis dipisahkan sepenuhnya bagi memberikan integrasi pakej kenderaan yang lebih baik.

Ia juga bakal menggunakan material-material mesra alam boleh urai-bio dan boleh diperbaharui ketika diproduksi kelak dalam usaha Geely mencapai sasaran sifar-karbon kitaran hidup penuh menjelang 2023.

Tiada perincian spesifikasi didedahkan buat masa sekarang, namun Farizon menyatakan SuperVAN ini akan masuk ke fasa ujian operasi dalam kuantiti kecil di China pada separa 2023. SuperVAN ini bakal diproduksi secara besar-besaran pada 2024, dan ia disasarkan untuk ke pasaran global termasuk Eropah, Australasia, Asia Tenggara, Amerika Selatan dan Timur Tengah.