Volkswagen Arteon R-Line, Tiguan Allspace R-Line/ Elegance – ditambah penyelenggaran percuma 2-tahun

Volkswagen Arteon R-Line, Tiguan Allspace R-Line/ Elegance – ditambah penyelenggaran percuma 2-tahun

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mengumumkan Arteon R-Line, varian Tiguan Allspace R-Line dan Elegance kini didatangkan dengan tambahan penyelenggaran percuma selama dua tahun, di mana syarikat berkenaan berkata ia menawarkan penjimatan sehingga RM9,000 untuk para pelanggannya.

Sekaligus memberikan Arteon R-Lie dan dua varian Tiguan Allspace kini diberikan penyelenggaran percuma lima tahun (atau 75,000 km, yang mana tiba terlebih dahulu) di samping waranti pengilang lima-tahun dan bantuan tepi jalan sedia ada.

Arteon R-Line 2.0 TSI 4Motion facelift, diperkenalkan di pasaran Malaysia pada Julai 2021, dijanakan oleh unit EA888 2.0 liter pengecas turbo yang menawarkan 280 PS dan 350 Nm. Pacuannya disalurkan ke semua roda menerusi transmisi DSG klac basah tujuh-kelajuan. Harga semasanya ialah RM276,990 (tanpa cukai jalan, yuran pendaftaran dan insurans).

Bagi Tiguan Allspace tujuh-tempat duduk, varian R-Line 4Motion menawarkan enjin 2.0 liter pengecas turbo dengan kuasa 220 PS dan 350 Nm, manakala versi Elegance pula dilengkapi dengan enjin 1.4 liter pengecas turbo yang menghamburkan kuasa sebanyak 150 PS dan 250 Nm. Masing-masing ditawarkan pada harga RM235,990 dan RM188,990 (tanpa cukai jalan, yuran pendaftaran dan insurans).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required