Ducati Hypermotard 950 RVE 2024 dapat grafik baru

Ducati Hypermotard 950 RVE 2024 dapat grafik baru

Ducati Hypermotard 950 RVE, iaitu salah satu varian Hypermotard yang berada di antara Hypermotard 950 dan Hypermotard SP kini diperbaharui dengan grafik berbeza yang dipanggil sebagai Graffiti Livery Evo bagi model tahun keluaran 2024.

Grafik baru ini menggunakan “water decal” dengan tujuan mendapatkan rekaan yang kompleks dan lebih halus, serta mendapat inspirasi daripada seni jalanan. Ia digunakan pada seluruh badan motosikal, sekaligus memberikan kesan seakan airbrush.

Hanya huruf HYM sahaja yang dapat dilihat jelas pada panel tepi tangki Hypermotard 950 RVE ini, sementara pada panel belakang pula terdapat tulisan huruf RVE di kedua-dua sisi. Rim masih menggunakan dua warna, merah dan hitam seperti Hypermotard RVE yang didedahkan pada tahun 2020 (dijual di Malaysia pada harga RM81k).

Ducati Hypermotard 950 RVE 2024 dapat grafik baru

Bahagian mekanikal masih tidak berubah, dan sama seperti Hypermotard 950 yang lain, versi RVE ini didatangkan dengan enjin dua silinder Testastretta 11 937 cc yang dapat menghasilkan sehingga 114 hp pada 9,000 rpm dan 98 Nm tork pada 7,250 rpm.

Kelengkapan moden lain yang terdapat pada motosikal ini adalah termasuk ABS Cornering Bosch EVO dengan fungsi Slide By Brake, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, tiga mod tunggangan serta panel instrumen TFT 4.3 inci. Fork hadapan menggunakan unit daripada Marzocchi yang boleh dilaras sepenuhnya manakala di belakang menggunakan monoshock Sachs yang juga boleh dilaras.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required