Mitsubishi Triton AT Premium 2024 edisi terhad — aksesori RM10,800, duit raya RM2k hingga 31 Mac

Mitsubishi Triton AT Premium 2024 edisi terhad — aksesori RM10,800, duit raya RM2k hingga 31 Mac

Musim Raya akan tiba tidak lama lagi, dan seperti biasa pengeluar kenderaan akan memberikan promosi khas yang sukar diabaikan. Tidak ketinggalan ialah tawaran istimewa daripada Mitsubsihi Motors Malaysia (MMM) ini, yang memberikan duit raya RM2,000 — dalam bentuk rebat — bagi trak pikap Triton, bermula sekarang hingga 31 Mac nanti. Varian yang sah untuk diskaun ini ialah AT Premium (dan versi edisi terhadnya) dan juga Athlete.

Pakej aksesori yang diberikan untuk Triton AT Premium edisi terhad juga dinyatakan nilainya RM10,800 (ia dijual pada harga yang sama dengan AT Premium biasa, RM135,900). Trak pikap yang diberi kemasan khas itu hanya ditawarkan dengan warna White Diamond dengan pelekat tema RalliArt.

Selain itu, ada juga tambahan kelengkapan seperti skid plate merah-hitam di depan, lengkung tayar hitam berkilat, visor pintu dan sports bar hitam kesat — seperti yang ada untuk versi Phantom Plus tahun 2022. Rim pula bersaiz 18-inci dengan tayar Yokohama Geolandar, dengan bahagian dalam turut diberikan kemasan hitam merah.

Mitsubishi Triton AT Premium 2024 edisi terhad — aksesori RM10,800, duit raya RM2k hingga 31 Mac

Selebihnya, kelengkapannya sama dengan AT Prmeium biasa; menggunakan enjin 2.4-liter MIVEC empat-silinder turbodiesel yang menghasilkan 181 PS dan 430 Nm tork. Ini digandingkan pula dengan transmisi autimatik enam-kelajuan dan sistem pacuan empat roda separuh masa Easy Select 4WD.

Kelengkapan yang ada termasuklah lampu utama projektor halogen, lampu kabus depan dan belakang, sistem tanpa kunci, butang Push Start, head unit dengan skrin sentuh dan sokongan Apple CarPlay dan Android Auto, enam pembesar suara, kawalan pendingin automatik, kawalan melayar, balutan kulit buatan, dash cam, kamera undur, dua beg udara dan kawalan kestabilan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required