Mitsubishi ASX facelift akan diperkenalkan untuk peringkat Asia di Beijing akhir April ini

mitsubishi-asx-facelift-beijing

Mitsubishi telah mengumumkan akan memperkenalkan model facelift bagi ASX untuk peringkat Asia dalam penganjuran Auto China 2016 yang bakal berlangsung di Beijing akhir bulan ini.

Crossover kompak ini menampilkan rekaan hadapan Dynamic Shield baharu dengan menyemak semula kekemasannya, sama seperti yang dilakukan pada model facelift Outlander Sport yang diperkenalkan di Los Angeles pada November lalu.

Selain dari kekemasan rekaan yang dipertingkatkan, ASX berwajah baharu yang bakal dipertontonkan di Beijing ini juga akan dipadankan dengan roda 17-inci dengan gaya baharu, di mana Mitsubishi berkata imej yang lebih atletik dan bergaya lebih dipertaruhkan.

Buat setakat ini, perubahan bahagian kabinnya tidak dinyatakan. Namun ASX bagi pasaran China mungkin menerima sedikit pembaharuan seperti model di Amerika Utara. Perubahan ini termasuklah material baharu bagi fabrik yang membaluti tempat duduk, roda stereng yang dibaluti kulit dengan kekemasan hitam pekat dan kawalan bagi hiburan, kawalan kelajuan, sistem audio yang direka semula dengan paparan 6.1-inci.

Ia dipasang di China oleh GAC Mitsubishi Motors, dengan produksi dan jualan domestik bagi ASX facelift akan bermula akhir bulan ini.

GALERI: Mitsubishi Outlander Sport (ASX) 2016, pasaran Amerika Utara

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required