Lexus ES 250 tampil dengan dua warna baharu bagi model edisi terhad – 50 unit, harga dari RM293,900

Lexus Malaysia, telah mengumumkan pengenalan bagi model edisi terhad Lexus ES 250 dengan dua warna pilihan iaitu Deep Blue Mica dan Sleek Ecru Metallic. Kedua-dua warna ini hanya untuk 50 unit model edisi terhad tersebut iaitu 25 unit bagi satu warna.

Model edisi terhad Lexus ES 250 ini turut didatangkan dengan kekemasan dalaman Bamboo bersama ciri kayuan bagi menambahkan lagi kualiti dan pembuatannya. Malah kekemasan Bamboo ini juga padanan yang cukup ideal untuk skim warna dalaman Topaz Brown, eksklusif bagi model edisi terhad ini.

Dijanakan oleh enjin 2AR-FE 2.5 liter dengan Dual VVT-I empat0silinder ACIS-III, ia mampu menghamburkan kuasa sehingga 181 hp pada 6,000 rpm dan tork 235 Nm pada 4,100 rpm.

Walau pun tampil dengan dua warna baharu ini, namun tiada kos tambahan dikenakan, sebaliknya ia masih mengekalkan harganya iaitu dari RM293,900. Ia turut didatangkan dengan waranti selama lima tahun tanpa perbatuan terhad. Tempahannya juga sudah mula dibuka sekarang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required