Perodua Bezza – bodykit dan aksesori GearUp

Perodua_Bezza_GearUp-2

Turut ditawarkan sebagai pilihan bagi Perodua Bezza ialah aksesori GearUp, yang terdiri daripada empat penawaran pakej yang berbeza.

Pertama ialah pakej Dynamic Body Kit. Terdiri daripada empat elemen tambahan; kit bampar depan, kit bampar belakang, kit sisi badan dan spoiler belakang. Ia ditawarkan pada harga RM2,000 bagi Semenanjung Malaysia manakala di Sabah & Sarawak ialah RM2,045.

Kedua, Dynamic Seat Covers & Door Trim. Merangkumi dua elemen utama iaitu pelapik tempat duduk eksklusif dan trim pada bahagian pintu eksklusif. Pakej ini ditawarkan pada harga RM900 bagi Semenanjung manakala RM920 bagi Sabah & Sarawak.

Perodua Bezza GearUp price list1

Pilihan ketiga, Dynamic Package. Ia melibatkan penggunaan kit badan dinamik serta pelapik tepat duduk serta trim bahagian pintu dinamik. Harga bagi pakej ini ialah RM2,600 di Semenanjung dan RM2,655 di Malaysia Timur.

Pilihan yang keempat dan terakhir, Stylish Package. Ia terdiri daripada kit badan dinamik, pelindung sisi pintu dan visor pintu.

Jika anda membeli Perodua Bezza, semua kos tambahan bagi pakej aksesori berkenaan akan termasuk di dalam pinjaman pembelian kenderaan yang dimohon, tanpa anda perlu mengeluarkan kos berasingan. Semua pakej GearUp ini turut diberikan jaminan enam bulan. Harga yang dinyatakan adalah termasuk GST dan kos buruh.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required