Honda Jazz Spotlight Edition akan buat penampilan di Paris Motorshow – sesuai untuk penggemar fesyen

Honda Jazz Spotlight BM

Selain Honda Civic Hatchback yang akan membuat penampilan sulungnya di Paris Motor Show, Honda juga akan mempertontonkan Honda Jazz Spotlight Edition dengan rekaan bergaya khusus untuk memuaskan penggemar fesyen Eropah.

Honda Jazz Spotlight Edition merupakan kesinambungan kepada Jazz Keenlight Concept yang dipertonton buat pertama kalinya semasa Geneva Motor Show awal tahun ini dan ia melihatkan penggunaan gril hadapan, cermin sisi serta rim aloi 15 inci berwarna gangsa, pelekat di bahagian sisi kenderaan, serta rekaan pintu ruang simpanan belakang, stereng dan konsol tengah baharu.

Selain itu, Jazz Spotlight Edition juga akan menggunakan kemasan khas pada bahagian pemijak sisi pintu, karpet, tempat duduk serta kulit pintu.

Honda Jazz Spotlight Edition dikuasakan oleh enjin 1.3 liter i-VTEC petrol yang dipadankan dengan sama ada transmisi manual atau automatik dan berkemampuan 100hp.

Butiran lanjut berkenaan kenderaan ini akan diketahui setelah Paris Motor Show bermula awal bulan hadapan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required