VIDEO: MotoGP berikan kejutan kepada Nick Harris

Lagenda ada dalam pelbagai bidang, dan bagi perlumbaan MotoGP, pengulasnya setelah sekian lama, iaitu Nick Harris diiktiraf sebegitu dalam apa yang beliau lakukan. Tetapi, musim perlumbaan 2017 adalah tahun terakhir Harris akan bertugas sebagai pengulas rasmi MotoGP, bermakna perlumbaan di Valencia minggu ini adalah kali terakhir penggemar siri perlumbaan tersebut dapat mendengar suara beliau.

Oelh itu, MotoGP menyediakan satu kejutan sebagai penghargaan, dan ia dipersembahkan kepada Harris sewaktu sidang media pertama siri MotoGP Valencia, semalam. Beliau juga dipanggil untuk duduk di meja hadapan bersama pelumba utama MotoGP untuk menonton video khas yang disediakan.

Saksikan dalam video di atas, bagaimana sebenarnya semua yang terlibat dalam MotoGP ini amat menghormati beliau dan menyatakan rasa sedih dengan persaraan ini. Harris digelar sebagai ‘voice of MotoGP’ dan suara beliau semasa perlumbaan sentiasa menaikkan rasa membara di kalangan penonton.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required